אמנת השירות - היחידה למצוינות אקדמית

אנו בדיקנאט הסטודנטים מאמינים כי שירות איכותי הינו ערך עליון ואנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו, סגל וסטודנטים, שירות ברמה גבוהה ביותר, טיפול אישי, חם ותומך.

אנו מתחייבים

זמינות מידע ותגובה:

  •    לפרסם מידע מפורט על שירותי הדיקנאט לסטודנטים ולסגל, באתר האינטרנט, ע"ג לוחות המודעות, בדפי מידע ובדואר האלקטרוני.
  •    להשיב על פניות הסטודנטים בתוך שני ימי עבודה.
  •    להיות זמינים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-15:00 (מזכירות היחידה). קבלת קהל בימים א', ג', ד', ה' 10:00-13:00 .

אדיבות:

  •    להקפיד על יחס אישי ואדיב, מתוך אמון וכבוד לסטודנטים ולהיות קשובים לצרכיהם.
  •    לפעול למתן מענה מטבי לפניות הסטודנטים בכפוף לנהלים וכללים הנהוגים באוניברסיטה.

מענה מקצועי:

  •    לשרת את לקוחותינו בנאמנות ומקצועיות, להשתלם בתחומי הפעילות של הדיקנאט ולהיות מעודכנים ומדויקים במתן השירות.
  •    לשמור על סודיות וכללי האתיקה המקצועית.

שיפור מתמיד:

  •    לקיים מעקב ע"י משובים וסקרים לבחינת רמת השירות הניתנת ביחידות הדיקנאט ושביעות רצון לקוחותיו ולפעול לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה.

   המדור לסיוע אקדמי ואישי פועל לשם מיצוי הפוטנציאל האקדמי של הסטודנטים ומינוף הישגים, תוך עמידה ביעדים האקדמיים באוניברסיטת חיפה. אנו, צוות המדור,

   מתחייבים להעניק לקהל הפונים אלינו יעוץ וסיוע ברמה הגבוהה ביותר.

   אנו מאמינים כי ללקוח הזכות:

  •    לקבל שירות נגיש באמצעות: שעות קבלה פרונטאליות,מענה טלפוני, מענה לאימיילים ומתן אפשרות לרישום לקבלת השירותים.  
  •    לקבל מענה מהיר ומקצועי לכל פניה.

על מנת ליישם הנחות יסוד אלו אנו פועלים בהתאם לערכים הבאים:

  •    אמינות: כיבוד החוק והאתיקה ועמידה בהתחייבות ללקוח.
  •    שקיפות: המחויבות לשיתוף הלקוח בכל המידע הרלוונטי בנוגע לטיפול בו.
  •    בקרה שוטפת של איכות פעילותנו: עריכת סקרי שביעות רצון בקרב מקבלי השירותים השונים במדור וכן בדיקות אפקטיביות השירותים תוך התייחסות למדדים הרלוונטיים.
  •    עבודה בהתאם לנהלים מסודרים וכן למידה מתמשכת מישיבות צוות, כנסים והתמחות מקצועית.