אמנת השירות - מעונות הסטודנטים

 

אנו במעונות הסטודנטים מאמינים כי שירות איכותי הינו ערך עליון ואנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו, סגל וסטודנטים, שירות ברמה גבוהה ביותר, טיפול אישי, חם ותומך.

אנו מתחייבים

זמינות מידע ותגובה:

  •    לפרסם מידע מפורט על שירותי המעונות לסטודנטים ולסגל, באתר האינטרנט, ע"ג לוחות המודעות, בדפי מידע, בדואר האלקטרוני ובדף הפייסבוק של המעונות.
  •    להשיב על פניות הסטודנטים בתוך שני ימי עבודה.
  •    להיות זמינים במשרדינו בימי העבודה בין השעות 09:00 ועד 14:00

אדיבות:

  •    להקפיד על יחס אישי ואדיב, מתוך אמון וכבוד לסטודנטים ולהיות קשובים לצרכיהם.
  •    לפעול למתן מענה מטבי לפניות הסטודנטים בכפוף לנהלים וכללים הנהוגים באוניברסיטה.

מענה מקצועי:

  •    לשרת את לקוחותינו בנאמנות ומקצועיות, להשתלם בתחומי הפעילות של הדיקנאט ולהיות מעודכנים ומדויקים במתן השירות.
  •    לשמור על סודיות וכללי האתיקה המקצועית.

שיפור מתמיד:

  •    לקיים מעקב ע"י משובים וסקרים לבחינת רמת השירות הניתנת ביחידות הדיקנאט ושביעות רצון לקוחותיו ולפעול לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה.

הנהלת וצוות עובדי מעונות הסטודנטים מתחייבים להעניק שירות איכותי לכלל ציבור לקוחותינו החיצוניים והפנימיים, לרבות סטודנטים, ספקים, עובדי אוניברסיטה ואורחים.

אנו מתחייבים לשמור על אווירת שרות חיובית והרמונית בין הצוות ללקוחות ומתחייבים לתת מענה ללקוחותינו בתחומי איכות החיים במעונות, פעילות תרבותית וחברתית, שרותי תחזוקה, ביטחון ובטיחות וכן שמירה על סודיות הלקוח.