אמנת השירות - מרכז ייעוץ ללימודים ולקריירה ע"ש ברמן

אנו בדיקנאט הסטודנטים מאמינים כי שירות איכותי הינו ערך עליון ואנו מתחייבים להעניק ללקוחותינו, סגל וסטודנטים, שירות ברמה גבוהה ביותר, טיפול אישי, חם ותומך.

אנו מתחייבים

זמינות מידע ותגובה:

  •    לפרסם מידע מפורט על שירותי הדיקנאט לסטודנטים ולסגל, באתר האינטרנט, ע"ג לוחות המודעות, בדפי מידע ובדואר האלקטרוני.
  •    להשיב על פניות הסטודנטים בתוך שני ימי עבודה.
  •    להיות זמינים במשרדינו בימי העבודה בין השעות 09:00 ועד 14:00

אדיבות:

  •    להקפיד על יחס אישי ואדיב, מתוך אמון וכבוד לסטודנטים ולהיות קשובים לצרכיהם.
  •    לפעול למתן מענה מטבי לפניות הסטודנטים בכפוף לנהלים וכללים הנהוגים באוניברסיטה.

מענה מקצועי:

  •    לשרת את לקוחותינו בנאמנות ומקצועיות, להשתלם בתחומי הפעילות של הדיקנאט ולהיות מעודכנים ומדויקים במתן השירות.
  •    לשמור על סודיות וכללי האתיקה המקצועית.

שיפור מתמיד:

  •    לקיים מעקב ע"י משובים וסקרים לבחינת רמת השירות הניתנת ביחידות הדיקנאט ושביעות רצון לקוחותיו ולפעול לשיפור מתמיד בתהליכי העבודה.

אנו במרכז ייעוץ ללימודים וקריירה, רואים במתן שירות מקצועי ושביעות רצון לקוחותינו כערכים עליונים:

  •    נתחייב לתת שירות מקצועי ואיכותי, ברמה גבוהה.
  •    נתחייב להשתמש ולפתח כלים בעלי מהימנות גבוהה.
  •    נתחייב להקפיד על שמירת כללי האתיקה והחיסיון.
  •    נהיה קשובים לצרכיהם הייחודיים של לקוחותינו על מנת לספק עבורם מענה מיטבי.