סוגי מעונות

3 חדרים
2 סטודנטים בחדר מזגן בכל חדר
מטבח מאובזר | פינת אוכל  
מקלחת ושירותים משותפים
לכל סטודנט מיטה, ארון בגדים, שולחן עבודה וכסא משרדי

6 חדרים
סטודנט 1 בחדר
מזגן בכל חדר
מטבח מאובזר | פינת אוכל | סלון 
2 מקלחות ושירותים
לכל סטודנט מיטה, ארון בגדים, שולחן עבודה וכסא משרדי

3/5/6 חדרים
סטודנט 1 בחדר
מזגן בכל חדר
מטבח מאובזר
פינת אוכל | סלון לכל סטודנט | מקלחת ושירותים צמודים, מיטה, ארון בגדים, שולחן עבודה וכסא משרדי

ממוקמים מחוץ לקמפוס
דירות חדר
2 סטודנטים בחדר
מזגן בכל חדר
מטבחון מאובזר
פינת אוכל
מקלחת ושירותים משותפים
לכל סטודנט מיטה, ארון בגדים, שולחן עבודה וכסא משרדי

מיועדות בעיקרן למרצים ולאורחים מקרב הפקולטות באוניברסיטה.
מטבח מאובזר כולל כלי מטבח | ריהוט מלא
מזגן | טלויזיה

שירותי המעונות

תקשורת

בכל הדירות במעונות יש אינטרנט אלחוטי של חברת HOT ללא תשלום. בשטחים הציבוריים ישנה רשת אלחוטית של האוניברסיטה (AirCarmel ו- Eduroam). חיבור טלויזיה לשידורי HOT יתבצע באמצעות אגודת הסטודנטים. בכל דירה יש אפשרות להתחבר לשירות טלפון באמצעו שתי החברות המובילות בזק ו-HOT.

"עמית"- השירות הסוציאלי

לרשות הדיירים במעונות עומד "עמית"- השירות הסוציאלי, אשר נותן מענה לבעיות כלכליות, תעסוקתיות, חברתיות, רגשיות, לימודיות או כל בעיה אחרת. ניתן לפנות לעו"ס אריאלה תאנה  בטל. 0528699416 או להשאיר הודעה בטל. 8240862 (פנימי 52862).

שירותים נלווים

חנייה- במעונות הסטודנטים חניון מקורה דו-קומתי ובו כ- 100 מקומות חניה. דיירי המעונות זכאים לתווית חניה לחניית המעונות בתשלום- 150 ש"ח לסמסטר, 300 ש"ח לשנה. דואר- תיבות הדואר מוצבות בסמוך למשרדי הקבלה וההרשמה. דברי דואר מחולקים מידי יום לתיבות הדואר.

שירותי מחשוב

במתחם המעונות בקמפוס ישנן כיתות מחשבים לשימוש חופשי של דיירי המעונות. בבניין "פדרמן" קיימת כיתה המותאמת לעיוורים לצורך עבודתם עם חונכים עם עמדות מחשב ועזרים טכנולוגיים מתאימים. מכונות הצילום באחריות חברת "קופיטק".

חדרי כביסה

במתחם המעונות בקמפוס ישנם חדרי כביסה הכוללים מכונות כביסה אוטומטיות ומייבשים. אמצעי התשלום במזומן או בכרטיס אשראי. במעונות שקמה ישנו חדר כביסה לשימוש חופשי של דיירי המעונות.

בית כנסת

בית הכנסת "ישראל צעיר" ממוקם במבנה מעונות "פדרמן" ויפתח בהתאם לבקשת הסטודנטים.

תרבות ופנאי

משרד המעונות מארגן במהלך שנת הלימודים פעילויות חברתיות כמו מסיבות סוף סמסטר, מסיבות לרגל החגים, הקרנת סרטים במועדון המעונות, חוגים ועוד. במועדון המעונות קיים פאב שנפתח כל ערב לרווחת הדיירים.

מינימרקט

פתוח בכל ימות השבוע בין השעות 20:30 – 07:45. בימי ו' וערבי חגים בין השעות 13:30 –08:30. במוצ"ש - החל מצאת שבת ועד שעתיים לאחר מכן.
טלפון: 04-8866771

מפת המעונות